بلاگ تخصصی بررسی انواع خودرو

من ممدم. عاشق سرعت و ماشین. در این وبلاگ میخوام تمام تجربیات و دانستی هامو در مورد انواع ماشین باهاتون به اشتراک بگذارم

بلاگ تخصصی بررسی انواع خودرو

من ممدم. عاشق سرعت و ماشین. در این وبلاگ میخوام تمام تجربیات و دانستی هامو در مورد انواع ماشین باهاتون به اشتراک بگذارم





عشق ماشین

پنجشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۰، ۰۸:۴۴ ق.ظ

سلام

اگه مثل من عاشق ماشین هستی، پست رو تا آخر بخون.

اولین پست بلاگم رو با این چهار تا سوال شروع میکنم.

سوالات :
  1. "عشق ماشین" به چه معناست و برای چه کسانی "عشق ماشین" نامیده می شود؟
  2. چرا ما ماشین را دوست داریم؟ یا باید بگم چرا ماشین عشق ماست؟
  3.  ماشینمونو  چطور دوست داشته باشید؟
  4.  آیا این "عشق به ماشین" در زندگی شخصی شما تأثیری داشته است یا خیر؟
 
جواب های خودم smiley
  1. یعنی ماشین سواری تو هر شرایطی آرومت میکنه
  2. هیجان
  3. مثل جونم
  4. به فکرشم که جا پارکش خوب باشه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی